Ik heb accommodatie! 39 Days to Go! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Alina Derickx - WaarBenJij.nu Ik heb accommodatie! 39 Days to Go! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Alina Derickx - WaarBenJij.nu

Ik heb accommodatie! 39 Days to Go!

Door: Alina

Blijf op de hoogte en volg Alina

07 Augustus 2015 | Nederland, Dieren

Hoi allemaal!

Ik wilde eigenlijk pas een blogje typen als ik nog wat meer info heb over mijn rooster etc.
Maar ik kan niet langer meer wachten, dus bij deze een update.

Engeland komt steeds dichter bij, ik heb mijn laatste werkdag gehad, en ben ook al weer terug van een heerlijke vakantie in de (hete) Spaanse zon.
Ook ben ik al heel lang geleden vanuit mijn kamer in Utrecht terug verhuisd naar mijn nog kleinere kamertje in Dieren, het voelt alweer als een eeuwigheid geleden terwijl het net twee maanden is! Nog steeds ben ik bezig met dingen opruimen, wat een gedoe is het om alles weer uit te zoeken en wat ontzettend veel spullen heb ik toch!!
Aanstaande zondag is mijn grote verjaardagsfeestje in combinatie met mijn going away party en de verjaardag van mijn moeder natuurlijk, dan ben ik dinsdag echt jarig, en naast de going away party van Kimberley, mijn vriendin en klasgenoot die naar Schotland vertrekt binnenkort en een aantal werkdagen bij mijn vaders werk heb ik niet heel veel meer noemenswaardige dingen te doen, vooral nog lekker keihard vakantie vieren, uitslapen, boeken lezen, films kijken en vooral veel relaxen zijn mijn plannen voor de aankomende 39 dagen.
Daarnaast zal mijn moeder me zeker weten nog wel aan het werk zetten in het huishouden. ;-)

Zoals ik dus net al zei, ik heb de goedkeuring van mijn lessen en mijn rooster nog steeds niet binnen, de University of Hertfordshire weet wel hoe ze mijn geduld op de proef moeten stellen. Ze zeggen nu dat het ieder moment kan komen, dus ik blijf maar rustig op het puntje van mijn stoel zitten wachten!

Wat ik al wel heb is accommodatie!
Midden in mijn vakantie kreeg ik een mailtje met een aanbod op een kamer, dit aanbod heb ik aangenomen, meteen even heel veel geld neergelegd voor een borg (natuurlijk wist ik het allemaal al wel, maar sjonge jonge wat is het duur...) en alles in orde gemaakt.
Ik zit op de College Lane campus, Telford Court in een single room. Ik deel de badkamer en keuken met 6 anderen, foto voorbeelden zal ik hierbij ook even invoegen. Ook zit ik al in een Facebook groep waarin ook alle andere internationale studenten van de school in zitten, het zijn er meer dan 200, super veel! Tot nu toe heb ik via die groep nog geen andere flatgenoten tegen gekomen, dus met wie ik veel zal optrekken de komende paar maanden is nog steeds een verassing.

De tijd gaat zo snel, het is ongelooflijk, maar ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Liefs, Alina

p.s. reageer met je email hieronder, of vul je emailadres in aan de zijkant bij 'aanmelden voor de mailinglijst' om op te hoogte gehouden worden van berichtjes op deze blog via email!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alina

Hoi! Ik ben Alina, 18 jaar oud en ik studeer International Communication and Media. In September ga ik voor 5 maanden studeren aan de University of Hertfordshire in Engeland. Daarna ga ik (hopenlijk) stage lopen in London, maar dat is nog niet zeker. Via deze weg wil ik iedereen thuis op de hoogte houden van mijn leven daar!

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 4159

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Februari 2016

Studeren in Hatfield!

Landen bezocht: